Mô tả công việc
  • Reception jobs: answer the phone, receive guests/visitors etc.,
  • To be responsible for the proper operation of the office ( telephone operator, photocopier, air-conditioners,etc.)
  • Manage the labor contract, employee information
  • To assist to prepare relevan paperwork with staff in / out
  • Other tasks as assigned
  • Details will discuss during interview
Yêu cầu công việc
  • Female
  • Academic level: Diploma Degree or higher in Human resourse management or other related fields
  • Having at least 2 years of experience at the same position
  • Good command of English
Phúc lợi công việc
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 358 / 0
Logo Công ty TNHH Dịch Vụ Kế Toán và Pháp Lý Tâm Phát Công ty TNHH Dịch Vụ Kế Toán và Pháp Lý Tâm Phát
8 LÊ VĂN THIÊM, PHƯỜNG PHÚ MỸ, QUẬN 7, THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH
Quy mô: từ 10 - 19 nhân viên

Ngày đăng tuyển
24/08/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Admin Officer
Công ty TNHH Dịch Vụ Kế Toán và Pháp Lý Tâm Phát
Nộp đơn